В яких випадках необхідно подавати Повідомлення про реєстрацію ЕЦП в ДФС?


У разі, якщо у Вас не збіг термін дії сертифікатів, але Ви виготовили нові, не потрібно відправляти новий Договір приєднання до ДФС України, достатньо надіслати «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису» з програми Медок.

Для цього  Вам необхідно:

В Головному  меню обрати «Звітність» – «Реєстр звітів» – період створення звіту, натиснути меню Файл – Створити звіт.

Реєстр звітів Медок

Якщо Вифізична особа-підприємець (ФОП), Вам необхідно обрати серед бланків Державна фіскальна служба – Звітність фізичних осіб документ F1391102 «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису».

Створення повідомлення в ДФС Медок

Зверніть увагу!

Попередньо Повідомлення необхідно підписати новим  сертифікатом та печаткою (в разі наявності), які вказані в табличній частині Повідомлення.

Після цього підпишіть документ сертифікатом, що вже зареєстрований,  згідно комплекту налаштованих   підписів (Адміністрування – Параметри системи – Підпис).

Вам повинен надійти звіт про доставку документа та квитанція №2, яка підтверджує успішну подачу Повідомлення.

Якщо Ваша організація є юридичною особою: із розділу Державна фіскальна служба – Інше  у переліку бланків оберіть документ J1391102 «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису».

povidomlennia-v-dfs-uo

Заповніть усі необхідні дані щодо посадових осіб у таблицю документу, а також дані печатки підприємства.

Якщо Вам необхідно додати рядок, оберіть відповідну кнопку у лівій частині таблиці.

Зверніть увагу!

Спершу Повідомлення підписуєте новим сертифікатом  та печаткою підприємства, що вказані в табличній частині Повідомлення.

Після цього підпишіть документ сертифікатом, що вже зареєстрований  згідно комплекту налаштованих   підписів (Адміністрування – Параметри системи – Підпис).

Після отримання звіту про доставку документа та квитанції №2, Ви можете користуватись новими сертифікатами.

 

Обсуждение закрыто.