Нова редакція Порядку ведення ЄРПН

20 травня 2017 року набули чинності зміни, внесені постановою КМ України від 26.04.2017 р. № 341 до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246 (далі –Порядок 1246). Даними змінами вказаний Порядок приведено у відповідність до законодавчих новацій, запроваджених Законом України від 21 грудня 2016 р. № 1797 “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні”(далі – Закон 1797).

Нагадаємо, що Законом 1797 було внесено низку змін до порядку адміністрування податку на додану вартість, запроваджено механізм зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначено поняття “Єдиний реєстр податкових накладних” тощо.

Що ж нового у Порядку 1246?

У оновленому Порядку 1246 зазначено, що після надходження ПН/РК до ДФС в автоматизованому режимі проводиться перевірка:

Оновлений Порядок 1246 містить положення щодо блокування реєстрації ПН/РК: передбачено, що в разі відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення реєстрації, формується квитанція, у якій зазначається перелік документів, який необхідно надати в податкову для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) – платнику податку.

Розблокування ПН/РК і їх реєстрація здійснюється у день:

  1. Прийняття комісією рішення про їх реєстрацію;
  2. Набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію ПН/РК (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

У оновленому Порядку 1246 з’явилися визначення термінів “податкова накладна”, “розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної”, “операційний день”.

У зв’язку із оновленням Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних звертаємо увагу наших читачів на наступні моменти:

Залишити коментар

avatar
wpDiscuz