Огляд 1С:Управління невеликою фірмою для України 1.6 (частина 2)

З першої частини статті ” Огляд 1С:Управління невеликою фірмою для України, редакція 1.6 (частина 1)” Ви вже дізнались про деякі основні функціональні можливості програми. Продовжуємо огляд.

В конфігурації є можливість ведення грошового обліку, який в себе включає:

Зарплата і кадри

В 1С:УНФ  передбачений облік працівників, а також тих, що працюють по сумісництву. Є можливість «табелювання» працівників та нарахування зарплати (управлінський облік). Для здійснення нарахувань зарплати та розрахунку всіх необхідних податків і внесків рекомендуємо користуватися конфігурацією 1С:Бухгалтерія 8 для України.

Для управління кадрами доступні такі опції:

Розрахунок зарплати:

Є можливість будувати звіти, що відображають стан розрахунків з працівниками, нарахування і утримання працівників.

Майно підприємства

В 1С:УНФ 8 для України передбачені наступні механізми щодо основних засобів (ОЗ) та нематеріальних активів (НМА) організації:

Фінанси

У даній програмі ведеться управлінський облік. Є можливість сформувати управлінський баланс, фінансовий результат. Для цього в даній конфігурації використовується управлінський план рахунків.

Присутні такі звіти як оборотно-сальдова відомість, доходи та витрати і завдяки цьому маємо можливість створювати фінансову звітність за потрібний нам період.

Доходи і витрати ведуться по:

В 1С 8 УНФ присутні наступні управлінські звіти:

Є можливість розраховувати податки, вводити і розподіляти інші витрати, наявна процедура закриття місяця.

Для керівників підприємств розроблено модуль “Монітор керівника”, який дає швидкий доступ до:

Аналітичні звіти

За допомогою аналітичних звітів маємо маємо можливість отримати деталізовані дані в розрізі бухгалтерського обліку. Деталізацію та групування налаштовуються користувачем під свої потреби.

Звіти для підприємців на спрощеній схемі оподаткування

Взаємодія з “1С:Бухгалтерія 8 для України”

Існує обмін інформацією з “1С: Бухгалтерія 8 для України”, редакція 1.2. Із УНФ в Бухгалтерію можна передавати майже всі документи. У зворотному напрямку тільки банківські і касові документи.

Переваги для користувачів

Більше немає потреби вести записи в декількох журналах чи зошитах, або вносити інформацію в безліч електронних  таблиць. Вся необхідна інформація зберігається в одному місці: всі покупці, постачальники, договора, товари, продукція, ціни, замовлення і т.п.

Управлінська інформація– за одним кліком мишки.

Сучасний, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє легко засвоїти роботу в програмі новачкам і забезпечує велику продуктивність для тих, хто знайомий з 1С.

Щоб користуватися програмою не обов’язково мати знання з бухгалтерського обліку. Вона не перенасичена зайвими можливостями, тут все тільки найбільш необхідне для здійснення обліку, аналізу, планування та контролю в господарській діяльності підприємства.

Залишити коментар

avatar
wpDiscuz