Огляд 1С:Управління невеликою фірмою для України 1.6 (частина 1)

Конфігурація 1С:Управління невеликою фірмою для України – один з найоптимальніших варіантів для здійснення управлінського обліку на малих та середніх підприємствах. У програмі є все необхідне для оперативного контролю, планування та аналізу підприємств, які займаються виробництвом, наданням послуг, торгівлею тощо.

Функціональні можливості

Створення первинних документів і документів, що стосуються господарської діяльності підприємства: купівля-продаж, складські і виробничі документи та багато інших.

В одній інформаційній базі вся необхідна інформація:

В 1С:УНФ не ведеться бухгалтерський облік – для цього краще користуватися 1С: Бухгалтерія для України. В даному релізі є вбудований обмін даними між цими конфігураціями.

Торгівля

У програмі є можливість здійснювати такі операції з товарами:

Щоб проаналізувати ефективність продажів програмою передбачено формування аналітичного звіту по продажах, з можливістю деталізації по підрозділах, групах номенклатури і навіть по окремих товарах.

В 1С:УНФ реалізовано такі схеми продажів:

Факт продажу продукції чи надання послуг оформляється видатковими накладними або актами виконаних робіт / наданих послуг. Також можна формувати рахунок на оплату.

Роздрібні продажі 

Конфігурація 1С:УНФ універсальна і її можливо використовувати як в автоматизованих так і неавтоматизованих торгових точках.

Облік товарів ведеться кількісно-сумовий або тільки сумовий.

Функціоналом передбачено створення звітів:

Є функція друку етикеток і цінників.

Робота з постачальниками

Поступлення товарів можна оформити різними способами:

Одночасно з придбанням товарів можна відобразити додаткові витрати, що виникли в процесі даної операції.

Складський облік

Облік запасів на підприємстві ведеться по складах і передбачає такі можливості:

Реалізовано можливість проводити інвентаризацію запасів з відображенням результатів інвентаризації – списання чи оприбуткування запасів.

Виробництво, послуги.

В 1С:УНФ випуск продукції можна відобразити як на підрозділі виробництва, так і на складі (фасування, комплектація). Продукцію, яка закріплена за структурним підрозділом, що її випустив, можна переміщати в інші підрозділи, такі як склад, з метою продажу, або в інший цех для подальшої обробки, в залежності від технології виробництва на підприємстві.

Факт виконаної роботи (наданої послуги) і її передача замовнику реєструються актом виконаних робіт, а також в замовленні-наряді.

Для планування роботи працівників можна використовувати такі функції:

Фактичні відомості про виконані роботи за нарядами і завданнями реєструються в системі. Вищезазначену інформацію можна використати під час розрахунку зарплати, а також для визначення ефективності виконаної роботи та здійснення аналізу (план-факт) роботи працівників.

Облік витрат організації та розрахунок собівартості виготовленої продукції здійснюється такими методами:

Реалізована спрощена схема виконання робіт і надання послуг за допомогою документу замовлення-наряд (включає в себе замовлення покупця, рахунок, акт виконаних робіт та видаткову накладну).

Фактичні відомості про виконані роботи за нарядами і завданнями реєструються в системі. Вищезазначену інформацію можна використати під час розрахунку зарплати, а також для визначення ефективності виконаної роботи та здійснення аналізу (план-факт) роботи працівників.

Облік витрат організації та розрахунок собівартості виготовленої продукції здійснюється такими методами:

Реалізована спрощена схема виконання робіт і надання послуг за допомогою документу замовлення-наряд (включає в себе замовлення покупця, рахунок, акт виконаних робіт та видаткову накладну).

Продовження огляду – незабаром в частині 2.

Залишити коментар

avatar
wpDiscuz